Selamat Hari Raya

Maaf Atas Penggunaan Kata 'AKU' Pada Yang Lebih Berusia

Sedar tak sedar , dah penghujung bulan Ramadhan .. tinggal 5hari lagi nak raya .. baju raya , kasut raya , handbeg , tudung ? semua nak baru kann , hahahaha . sabtu minggu lepas aku shopping kat jalan tar dengan housemate aku , rasa macam menyesal pergi , rasa nak menangis ;p

k , malas nak cakap banyak , di kesempatan yang sedia sempat ni , aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR BATIN takda ;p kat semua umat islam dimalaysia..


kepada kawan - kawan blogger , kenal ke tak kan .

Aku Menyusun 10jari Memohon Maaf kalau-kalau selama kita berblogging aku ade menyinggung , mengguris , mentiru secara taksengaja ke apa kan ? maafkan aku :) 

first puasa ni , aku sambut dengan pakwa aku  , hewhewwww , gediks kann ;p

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna