editor by una

assalamualaikum , hope korg heppy aku pon heppy .
arini mlas nk bw mane2 , na start motor g mne2 un mlas .
bace bku ?? lagi la mlas ..
tdo je arini .
esk tade paper , so aku ponteng ! *ape nk jd ntah..
k r , bye2 ..
assalamualaikum (::)

*sorry , entry ni bbunyi agak kasar , so korang bce dlm nada syair ! pasti SENTAP :pc:

awak kena paham !

awak kena faham kenapa saya selalu terdetik perasaan cemburu bila awak berkawan dengan perempuan .. sebab saya sayangkan awak .. cemburu kan tandanya sayang ...

awak kena faham kenapa kadang-kadang saya suka merajuk , sebab saya nakkan perhatian dari awak ..

awak kena paham kenapa saya selalu nak mesej dengan awk , sebab masa itu saya rindukan awak ..

awak kena faham kadang-kadang kenapa saya marahkan awak , sebab saya nak yang terbaik untuk awak ..

awak kena faham kenapa saya buat banyak pengorbanan untuk awak , sebab saya nak hidup selamaya dengan awak ..

awak kena faham kenapa saya selalu mintak nasihat dan pertolongan awak , sebab awak kan tulang belakang saya ..

awak kena faham kenapa saya suka ucap terima kasih kat awak , sebab saya nak awak tahu saya menghargai awak ..

awak kena faham kenapa saya suka mengadu kat awk sebab awak lah segalnya bagi saya , saya nak awak seorang je yang taw ..

awak kena faham kenapa saya selalu risaukan kat awak sebab saya taknak apa-apa terjadi kat awak ...

awak ena faham kenapa kadang-kadang saya sensitif dengan awak , sebab saya takut sangat hati saya terluka kerna awak ..

awak kena faham kenapa saya selalu menangis kerana awak sebab hanya awak yang mampu menceriakan hidup saya ..

awak kena faham saya sayangkan awak sangat-sangat sebab saya pun tak tahu kenpa sebab nya ...


 

kimia by una :p

video



haa , dengar lahh . una maen gitar , tp mcm hampehh ! menghancuss an lagu org je :p
una masih belajar :D

unexpected !

:m: see that ?? bnyk an bearII :128:
 bear fmily amirl fazrin . comell kan mcm diorg ?? :86:
 nape una ltak pic bearII nihh sbg entry ?? 
happy una terharu la bile di tag at bearII nihh .. so diorg anggap una fmily diorg ? -____- perasan kot una nihh :p
 hahaa , see ., ade bearII yg una kasi at msukk 2taun lpas lahh  love struck . hihii (:
 tengs , coz bg lyanan yg baek at una (:

                            walaupun una xkenal ngan family korg , tp una syg korg (:

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna