budak saito

Maaf Atas Penggunaan Kata 'AKU' Pada Yang Lebih Berusia

rambut baru . muahahahaa ;p

Assalamualaikum ..
lamanyaa rasa tak update blog . rinduu .. ada orang rindu kita tak ? takda ? kfine ..

Dah sebulan mendaftarkan diri kat Saito College .. best , macam - macam kawan , rupa , perangai , comel , hensome , cantik , semua ada .. dari Sabah , Sarawak , Kelantan , semua ada . mula - mula daftar rasa takut jugak kan , tapi dah sebulan ni takda rasa takut dah . Akak - akak n abang senior "hensome" ada jugak yang baik , tegur - tegur kann :)

Dsm 64
OHHH Apakah ?? hahaa , itu nama kelas aku .. singkatan dari Dip.Security Management n kelas aku kelas yang ke 64 .. gilaa ! batch kali ni batch paling ramai yang ambil dsm , semuanya ada 5kelas n kelas aku yang paling ramai penghuni . 36 orang ! Alhamdulillah , semuanya baik - baik , sporting - sporting , comel - comel belaka . k , aku tak ;(
Sem 1 ni aku belajar 5 subjek je .. Pengajian Malaysia , Principle of Management , English Comm. , Intro to Security Management n CCTS .. ape ntah maksud penuh dia , aku pon lupe ! hahaa
Setiap hari cuma belajar 3jam n kelas aku dari pukul 11.30 am sampai 2.30 pm .. k , waktu - waktu ni je aku ada kat Petaling Jaya . hahaa , nak jumpa call eh ;p

Mentari Court "G"
Tempat tinggal aku sekarang , alaaa ... tau x ? dekat - dekat ngan sunway piramid tu , tak tau lg ? yang ramai negro , yang pernah masuk buletin utama tu ? tak tau jugak ? kau carilah sendiri , huahuahua..
Ahhhh , kurus aku duduk sini tau x ? sobss sobsss , sedihhh .. saya sayang lemak saya -.- HAHA . setiap hari aku balik kelas , aku berjalan sejauh 1.5km . 1.5km okeyy .. jaoh tuuu . dari pintu masuk sampai blog G . bayangkan bulan - bulan puasa aku jalan . penat wehhh . Ada sesape nak jual basikal ? k , call aku ;p
balik kampung sekejap haritu adik aku cakap muka aku makin hitam . lagi sedihhhhh :( uwaaaaa , memang la makin hitam , balik kelas panassss ;p

G-11-17
Rumah akuu .. rumah yang sepatutnya menampung 10 orang penghuni , tapi rumah aku 13 orang penghuni , nasiblah kurus2 je sumenyeee .. yela , aku paling gemuk kan ;p
Aku tak tahu apa masalah warden ,  makan gaji buta agak ehhh . xmau halau - halau budak rumah aku yang berhutang tu , halau je wehhh . ada ruang sikit rumah tuuuu ! Pernah jadi kes kecurian sebanyak 100ringgit ,mangsanye aku n kawan akuuuu .. tapi entah lahhh . warden ni taknak halauu ! Alhamdulillah , seorang je yg berperangai sedemikiann  yang lain masih warass , terima kasih jadi housemate saya , saya sayang awakk ! ;p

Housemate paling gila !
kak ya , eyfa , eyda [aku tak tahu budak ni bila daftar rumah aku , tapi rumah aku dah macam rumah dia ;p ] era , tika , kak tika , kak wawa , along , kak cha ..
tapi tak boleh lawan sekali kak ya , dia sekepala dengan kitorang , suka buat bising , suka keluar sama , lepak sama , mandi kolam tiap - tiap malam. ahhhh , everything we do together , kecuali masuk bilik air . hahahahaa ;p

tengokk , baru balik kejap dah rindu kemainn , ;pp muuuuuaaaahhhhh :*

We See What We Want !

tepi sekali tu eyfa , dia budak perak .. sama dengan aku .. dia rapat dengan aku , ramai orang cakap kami kembar , ade iras .. tapi aku rasa jauh panggang dari api . hahahahahaa . dia ni degil tau .. dia takboleh minum air gas , tapi kalau kitorang minum dia mesti munim sekali . lepas tu , sakit perutttt . sian , bergulung atas katil , tapi degil ., sebab orang dah larang pun dia minum jugak ..

lepastu era , nama dia era fazira . artis gituu . heheee , dia paling rajin sekali dalam rumah . rajin kemas rumah , basuh baju , sampai tak duduk diam . tapi dia selalu dating ngan pakwa dia , sebab tu dia takpenah ikut kitorang mandi kolam ;p

sebelah era , eyda .. eyda bukan budak bilik aku , tapi kitorang rapat sampai bawak baju , bawak barang - barang tido rumah aku , kitorang tak kisah pon sebab kitorang tido kat bilik double master room aka ruang tamu -.- takpa , kita kan kawan , dia nih selalu ngigau , apa lagi , bahan laaa . hahahaha

last sekali aku , nak kenal ape lagi , dah kenal kan ? ;p

haaa , itu la kak ya ! akak yang paling kitorang SAYANG !





No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna