tentang rasa - astrid - (cover by una).wmv


Maaf Atas Penggunaan Kata 'AKU' Pada Yang Lebih Berusia

Assalamualaikumm..
akhirnya hujan jugak petang ni , dah dekat sebulan panas terikkkkk .. k takda motif >.<

ececece , sapa pulak masuk youtube tu siap cover - cover lagu kemain ..
aku la tuu , hewhewww :)

sebenarnye dah lama upload video ni kat fesssbukkkk , Alahamdulillah .. ramai jugak kawan - kawan yang bagi sokongan , sedekahkan 'like' kat video aku ni .. tak kurang jugak dengan komennya.. tapi ada jugak la sesetengah tu yang tegur pasal tu , pasal ni .. tapi Alhamdulillah , kalau korang tak tegur aku mana nak sedar . ehehehe ..


tak kurang jugak pak mentua ayah bf aku turut seta memberi sokongan , maluu tahap gaban pulak rasanyaa :)

kepada kawan - kawan yang sentiasa bagi sokongan kat aku , TERIMA KASIH ! tanpa korang siapalah aku , hihii :)

Aku petik gitar kerana itu hobi , aku menyanyi kerana itu hobi , aku record video kerana itu hobi dan aku mengupload kerana itu juga hobi ,. ececece , aku gurau .. jangan marah ..

12 comments :

shedameor said...

bestnya pandai main gitar. teringinnn

una pedora said...

@shedameor best3 , try la blaja :)

Pia Si UlatBuku said...

Jeless2. .tingin gak nak main gitar..heee ^^v

una pedora said...

pia ~ awk try la blaja , sure sronok sgt bile kite dh bole main lgu ..
tp kite pun tau cket2 je ni , hahaa

Elie Lily said...

elie dari dulu belajar main gitar, tak pernah pandai! hahaha

una pedora said...

hahaha :D salah teknik kot . ececeee , hahaa

mira maisara said...

wohhaa..rajin benau..selalunyer bf je yg mainkan gitar utk mira..nk dgr la una main.. ngee :D

una pedora said...

hahaha , untunglaaa .. kalau una , una yg main kan utk bf >.<

farah.fauzi said...

wahhh..bestnyee..jd retiss lepas nie :)

una pedora said...

hahahaha ..

♥ainie muniera♥ said...

wah! bestnye pndai men gitar . nnty bole lah ajar kite . hoho^^

una pedora said...

hihihihi , boleh2 tapi kene dtg rumah :)

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna