review : go by name nashriey'e ~ follower ke-300

assalamualaikum..
tengok tajuk pun da tau kan aku nak cerita kat korang pasal apa . kan kan kannn .. *hangguk - hangguk geleng - geleng ..
meh sini nak bagitahu , sebenarnye ...

sebenarnyeee ... aku da dapat follower yang ke 300 .. ehh , macam kecoh kan ? yee ! tahu itu >.< maaf !
dah setahun menjadi seorang blogger baru dapat 300 hasil dari jalan - jalan kat blog orang sekali sekala , maaf ~ kadang - kadang bukan taknak tapi laptop selalu buat hal ~
okey , rasa macam taknak mengarut lagi ,
 jom kita review blog seorang budak lelaki yang menjadi folower ke 300 aku iaitu blog gobynamenashriey !


sebenarnye aku nak mula pada header , tapi maaf sesangat sebab line internet aku cari pasal menyebabkan header blog cik abang ni keluar cuma sekerat separuh , maaf maaf maaf :)
so aku tak boleh komen lebih - lebih bab header ni sebab aku tak tengok habis , nanti orang kate cari masalah pulak kan ? hewhew..

seterusnya pada sidebar .aku tengok rata - rata blogger lelaki kurang ambil tahu atau pakai prinsip janji ada tanpa memikirkan kepentingan dan kesesuaian .. so , aku rasa cik abang nash ni kena kemas kan lagi sidebar dia , kalau sekadar perhiasan atau tidak membantu apa - apa , lebih baik buangkannya :) bahagian kotak follower lebih cantik kalau letak di atas bagi memudahkan pengunjung datang n follow .. so , nampak lebih ringan dan mudah untuk loading . hewhew ~~

kombinasi hitam putih pada blog cik nash ni sangat sesuai untuk seorang lelaki (: , 

muzik tanpa henti kat blog nash bagi aku takda masalah n pada sesetengah orang yang rasa rimas , bolehlah pause pada player tu atau mute je sound laptop korang . senangkan ??

entry pulak ? okey , dah tentu la entry dia bagus yang menceritakan apa yang berlaku dalam hidup tuan blognya , bagi aku , dia seorang budak lelaki yang rajin menaip , tak percaya ? jom kita terjah blog go by name nashriey.
yukkkk blogwalking kesana (: dan jangan lupa klik ---> sini <--- thank you (:

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna