home sweet home . lalala

oke tak cover timeline aku ? hewheww..

assalamualaikum . 
baru lepas lepak dengan ain , my bff . rindu kat dia ..
lame tak update blog . dah takde sape pon datang melawat kann ? betul la tu .
hati ni nak sangat update blog , tapi berukban tu lambat sesangat sangat , lagipon jarang dapat laptop .. bila hari minggu je baru dapat itu pon atas jasa baik chichik zana . ma lobely sis . <3

harini aku balik rumah my parent sebab dah rindu dengan family aku , xpecially anak - anak sedara aku . eh , first time naik bas sri mju dri medan gopeng - bidor . cuak jugak mula -mula sebab cadang nak naik bas pukul 8.45 , tengok - tengok telambat 1 minit je sayang , bye - bye .. bas tinggalkn aku . hampeh ! tunggu pulak bas pukul 10.15 . nasib la ade kezen aku dengan kawan dia , ehh . sebelum balik tadi aku sempat telempng muka kezen aku , kuat pulak tu . sorrryyy .. ekekeke ..

tiga minggu aku lepak kat ipoh memang seronok , dua tiga ronok . pengalaman bekerja jadi 'waitres' . betul ke aku eja tu , abaikan selama 4 hari >.< sangat best ! macam - macam gelagat yang aku jumpe . pakcik makcik duet karaoke bagai nak rak , ade yang favorite abang tu tiap - tiap hari susu suam , mintak nombor tanya nama tu jangan cakap la kan .. malas nak melayan . yang panggil - panggil aku sayang pon ade , huhh ! rasa nak lempang je muka dia . menyampahh ! tapi kadang - kadang kelakar .. lau xde diorang stress jugak tak gelak - gelak . sakit betis ouchh !!!

aktiviti sekarang ni cuma duduk rumah habis an duit biasiswa , ehh .. kejam gila kan aku .. buat masa sekarang bukan taknak carik keje tapi tunggu bulan 2 nanti . baru senang sikit kot . (:

p\s : ada nak guna pekerja kosong tak ? boleh panggil aku . hewhew..

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna