yeahh ! dapat hot ticket

assalamualaikum all..hehh,macam ramai je yang masuk kannn..takpe , nak tulis jugak ! whee ~
thank to kak azidah yang telah menganjurkan contest free hot ticket rm10x3 untuk 3 orang pemenang n alhamdulillah , im the lucky one ! thank Allah ..

untuk budak yang baru habis sekolah macam aku ni takda duit poket n bertuah sesangat dapat hot tocket ni.. hahaha ..sumpah , hujung - hujung taun ni aku slalu dah takda duit ,  duit bank pulak da lama habes .. alhamdulillah , rezeki bulan ni :) , ehh ?? ada kerja kosong yang perlukkan pelajar lepasan spm x ? hahaha ,

actually , malam tu aku ada mimpi yang aku tak dapat hot ticket tu . orang tua - tua kat selalu yang berlawan dengan mimpi tu . bila da siang aku begitu eksaited sekali bukak blog kak azidah , mula - mula tak perasan , tengok - tengok , yeahh !! number kita ..
unafreestyle@yahoo.com

p/s : happy tak terkata



No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna