tamat sekolah ?

haii ..tinggal lebih kurang 7 hari lagi aku nak tamat zaman persekolahan ..seronok tu memang la kan , boleh rilek-rilek sikit , tak payah gosok baju sekola , hihii.. aku sendiri macam tak percaya .. kalau tanya mak aku lagi mak aku tak percaye , pada mak aku , aku ni stil budak form 1 yang tak meningkat-ningkat umur bosan kan macam tu .. blurrr je otak ahh , lupakan , nanti mak aku sedar la tu yang aku ni cuma badan je kecik , tapi umur da tua


heyy student 5cempaka 2011 smk felda besout , aku akan rindu korang , rindu my teacher yg baik dengan aku walaupon aku ni selalu buat diorang hilang sabar , rindu gelak tawa kita , rindu tengok gelagat korang , walaupun aku tak join sangat dengan group korang , tp bila tengok gelagat korg aku senyum jugak kadang-kadang tuu .. aku pasti rindu semua tuu ..ni jea tahun akhir kita bersama , lepas ni semua bawak haluan masing-masing .. nak jumpe pon mesti susah kann


aku dedicated lagu carta hati ni untuk korang , tanda korang sentiasa ada dihati aku , aku sayang korang..
zul , acoi , pejai , sidiq , abu , pais , pahmy , amir , jijie , aman , ucup , mimah , noni , eifa , liya , eyka , kk , mieza , eyna , shu , tam , ain , fiza , kiah , ezaty , enab , ain fadilah , eira mastura n guru kelas kita yg paling penyabar seram , ehh bkn.. sir ram aka ramli 

tak oke un aku main kat atas ni , tapi aku ikhlas

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna