bye - bye 2011 , welcome 2012

assalamualaikum , dah pukul 3.00am tapi mata ni masih buntang tak tahu bila nak sepet  tak rasa ngantuk lagi , teringin pulak nak menghapdet walaupon otak nih rasa beku takda idea , takpa ! aku cuba 
tak main mesej ? tak ! 'dia' tengah kerja ».«

pejam celik pejam tak celik - celik , ehh .. bukan /..pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru . rasa sekejap sangat masa berlalu , umur pon dah mencecah 17 tahun . ohh , hati tak rela >.< 2011 dah melabuhkan tirai .. macam tak sedar je dah sampai penghujung tahun , (~.~)

macam - macam perkara yang jadi tahun 2011 ni .. mengajar erti pengorbanan , menguji kesabaran , erti kesetiaan , kejujuran .. macam - macam lahh .. kenangan pahit , manis  tak dapat digambarkan . yang paling best aku adalah spm candidates 2011 ,whee ~ aku tak percaye tuu .. kalau tahun lepas aku belajar menjadi seorang yang setia dan penyabar , tahun ni aku telah menjadi seorang yang lebih memahami , menerima perubahan drastik dalam diri seseorang bukannya mudah kan ? kalau dulu aku selalu mesej tapi sekarang dah kurang sebab 'dia' dah bekerja , bila balik letih nak tido . okey , aku dah mula faham dan memahami ❀‿❀

hari ni merupakan hari terakhir tahun 2011 , harap - harap tahun hadapan akan membawa lebih ketenangan dan rahmat kepada kita ^^,membawa harapan baru kepada kita dan membawa lebih kebahagiaan kepada kita ..aminnn .. kekal kan hubungan aku untuk tahun akan datang dan selamanyaaa :)) \(^○^)人(^○^)/

azam untuk tahun ni , bukan muhammad azam .. aku nak jadi seorang perempuan yang kuat , bukan budak kuat nanges lagi , boleh tak ? okey , kalau aku dah berjaya atasi itu aku akan tukar header aku .. ^.^

~bye-bye 2011 , welcome 2012 

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna