terima kasih follower,tanpa anda sunyi dunia..

Maaf Atas Penggunaan Kata 'AKU' Pada Yang Lebih Berusia

... hanya itu yang mampu aku lafazkan. Hihi. Tanpa follower yang follow blog ni , siapalah aku yang kerdil ni kann. K, harini follower aku dah mencecah pon 500 setelah hampir setahun aku ber-Blog. Bangga Seronok tak terhingga seakan - akan bulu ketiak ku sedang berdancing! KahKah. Ini tipu!



dari hati ini memberikan senyuman ku pada follower - follower ku sekalian . HHAHAHAHAHA ( gelak setan! )

haaaa, tudiaaaaaa. tudiaaaaaaaa aihh follower bertuah cekk.. pucheh nama samarannya .. jom lah reramai singgah blog diaaa , kita usyaaa dia pulakkk ..

http://pucheh07.blogspot.com/
to encik pucheh : tahniah jadi follower bertuah sy. Heheee

p/s : den nak ekot mak den nerojat kejapppp , Byebyeee ...

*nerojat - keluar 


No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna