kerja part time untuk aku

Maaf Atas Penggunaan Kata 'AKU' Pada Yang Lebih Berusia



Oyeahhhhhh..
Da makan malam ?
Sehari update dua status dah macam retis + artis pulakkk. KahKahKah..
Errr. Malam ni aku dapat kerja part time.. Tolong aku nak tak ?? Hahaha.

kerja apa ??

Nak bagitau la ni. Aku akan habiskan sisa - sisa di penghujung cutiku ini *ceh ayat* dengan menyalin lirik beserta kord gitar kat dalam buku . Hahahaha..

Aku dah lama niat nak bawak buku lama pergi rumah sewa, dari start cuti haritu aku dah perhati.. nanti nak bawak buku tu pergi mentari tapi sebelum tu nak tambah lagu - lagu best lagi.. cakap dalam hati.
tetiba tadi tergerak la pintu hati ni nak pergi tengok.

Tengok - tengok .......


Ayah aku da buang semua yang aku tulis tu and pergi buat buku order kuih muih untuk mak aku masa nak raya haritu .. Haiiii... sabo jeleee ...

Aku bukan takmo beli buku, masalahnye buku-buku yang terdapat kat pasaran ni tak memenuhi citarasa aku. Dah banyak aku beli tetap tak secanggih tulisan tangan aku ! dan yang penting, dalam buku aku takkan ada lagu yang aku tak suka !

Tadi dah beli buku nota baruuuuu, Byebyeeee



Pening tak ? pening tak ? Ambik kauuuuuuu ;p

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna