rumah ku syurga ku :)

ecececehh .. entry kali ny sentap ke ?? ehh , no2 lahh . biasa saje kann ?? (: .. kali niyy ku n bercerita pasal rumah aku yg dulunye xcantik tp selesa berbanding skrg cntik n lebh selesa .. cantikk ke ?? tny la cik norddin sendiri  Kaos Pika . n now , rumah aku da siap spenuhh nya .. oke , aku sbgai ank peneroka , kehidupan aku xla semewah anak pm , kan kan kan .. tp ckop lahh , mk ayh aku mmbesar an  aku , smpay secomel niyy . Kaos Pika*maaf , memg hobi dea perasan manjang . kalau dulu , rumah kayuu je ..ehh , seriuuslyy .. peneroka da smakin jutawan aw skunk .. mne taw ?? mlalui sumber2 yg boleh dipercayai ,majalah feld . kihkihkih :) . yela , mne xnye , da mcm2 prodak anak2 felda kuarkan .. sampai bile ank2 felda na dduk lam kpompong kmiskinan kan ? mestilahh diorg lahirkan inovasi yg  baru Tea Cup

aku rembat at google . tp keadaan dia sume sme je ..
kalau dulu , rumah felda macam niyy je , ssa kan ?? xde elektrik , xde air .. oke la tnah dia rata , lau rumah aku dulu , kuar2 tnh menggunung dpn pntu Big head tp time 2 aku xwujud lg la ..mk aku yg cite ,,

ni bukan rumah aku , google jugakk :)
sekarg , haaa .. banglo suda .. ramai yg da bjaya ubh nsib keluarga .. kan ? kan ? kan ? sape ank felda msti taw . hee ~~ confident gilee ..

oke2 , taw na tekan ape ag at keyboard ni .. Big head

niy r rumah aku sbelum runtuh aritu..Hello Kitty 2 
waktu niy rumah aku tengah dinaik atau ditinggikan , so , bumbung kne cabutt . kene plak time 2 ari ujn .. mmh banjir lahh Hello Kitty 2 , kene buat kje part time , terseksa ouhhh !!

n now , ni la umah aku . ta la sehebat umah mawi , tp lg selesa la kan dr dulu Rabbit 1 *gambar terbaru ta sempat lg na amek . hehee :)

p|s : entry ni bukan nak bangga2 ke ap2 , tp nak tnjuk kan  org2 felda da bjaya :)

sekian ,,Rabbit 1 --> Rabbit 1 , tengs sudi baca .. lebiu <3

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna