betul ke perempuan suka lelaki pandai main gitar ?

 
assalamualaikum n happy blogging  
percaya tak kebanyakan perempuan suka lelaki pandai main gitar ?
okeyy , i admit  sangat sukakan gitar dan lelaki yang pandai main gitar ..
kenape gitar  ahahaa , gitar kan best .. layan gila kann ..
lepak tepi pantai main gitar  best sangatt , sweetttt 
takkan nak bawak gendang tepi pantai , buat semak kepala hotakkk je .. choii 

Divider Cute

antara sebab-sebab kenapa aku suka lelaki pandai main gitar ;

Romantik
ehhee , bg aku lelaki yang pandai main gitar ni diorang romantik , bila awek dia dia boleh pujuk awek dia dengan mainkan lagu fevret dia  bila keluar lepak boleh la same-2 tunjukkan bakat yang sedia ada .. jiwang siotttt pujuk-2 pakai gitarmesti perempuan tu rasa dia lah perempuan yang paling betuah ..hahaa 

sweet
choii ! dia sangat comel , macam akim af7 tu .. weee~ boleh la dia main kan gitar tiap-2 hari .. sebelum mandi , sebelum makan , sebelum tidur .. muahaha .. kan comelll tapi kalau korang dapat boyfriend yang pandai main gendang , gong ..hahaa , mesti terseksa kann 

mempunyai kelebihan
lelaki yang pandai main gitar sangat-2 unik n spesial ..bukan semua lelaki pandai main gitar n bukan semua lelaki dapat main dengan baik , korang ingat senang nak belaja gitar , dua tahun aku belaja itu pon merangkak-2 lagi

hebat
hebat la kau pandai main gitar ? memang pon .. kau ada  hahaa , dah terserlah la kau lebih hebat dari orang yang tak reti maen kann .. ehh , tapi kau tak reti maen tak bermakna kau tak hebat 

okeyy , sampai situ jela .. nanti habis pulak gitar-2 kat kedai tu lepas baca entry aku ni , (padahal xde yg baca pun) bhahaha !!

p|s : boyfriend aku yang bertuah sebab dapat aku yang pandai mainkan gitar untuk dia *perasan gila

oke , 

Divider Cute

No comments :

Copyright © 2011 - 2013 | All Right Reserved by Rosmahusna